دفترچه الکترونیکی خاطرات من وشوشوم

اون قد باید صبر کنم تا ........................

دفترچه الکترونیکی خاطرات من وشوشوم

اون قد باید صبر کنم تا ........................

شوشوی بد

 

 

 

خدایا کی میشه این روزای سخت تموم بشه ؟؟؟؟

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 02:02 ق.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام دوست من...

.
.

امیدوارم به زودی...!

برای من هم نیز دعا کن...

گرچه خیلی ناشکرم...اما خب...

عکس خیلی قشنگیه...با اجازه تون کپی اش کردم...

شاد باشید...

حتما واسه شما هم دعا می کنم .
عکس که قابل شما رو نداره خواهش می کنم .

سمیه و علی پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 02:04 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

نازی
اخه چرا اینقدر غمگین
روزهای بد میگذرن و ما رو مقاوم میکنن
با امید به خدا و ایمان قلبی نه لفظی به اون همه چیز حله
دوستت داریم
پس امیدوار زندگی کن
فردا از آن ماست مطمئن باش

مرسی عزیزم که این قد به من لطف دارید حتما به توصیه هات گوش
می کنم حتما فردا از آن ماست به شرطی که قدر امروز رو هم بدونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد